Mijn accountinstellingen zien/bewerken
|
Van toepassing zijnde type organisatie-eenheden: Organisatie
Hiermee kunnen gebruikers: Accountinstellingen weergeven en bewerken.
Gebruikers zien: De optie Accountinstellingen wanneer u op uw gebruikersnaam in de minibalk klikt.
Ook vereist: N.v.t.
|
Kan voorkeursnotatie voor getallen en datums wijzigen
|
Van toepassing zijnde type organisatie-eenheden: Organisatie
Hiermee kunnen gebruikers: De voorkeursnotatie voor getallen en datums in Brightspace® wijzigen.
Gebruikers zien: Het gedeelte Datum- en cijfernotatie onder Landinstellingen en taal in het gedeelte Accountinstellingen.
Ook vereist: Mijn accountinstellingen zien/bewerken
|
Uw onlinestatus wijzigen in Mijn accountinstellingen |
Van toepassing zijnde type organisatie-eenheden: Organisatie Hiermee kunnen gebruikers: Hun onlinestatus wijzigen. Gebruikers zien: Het gedeelte Aanmelden onder de Accountinstellingen waarmee ze online of offline kunnen worden weergegeven. Ook vereist: Mijn accountinstellingen zien/bewerken |
Voorkeurslandinstellingen wijzigen in Mijn accountinstellingen |
Van toepassing zijnde type organisatie-eenheden: Organisatie Hiermee kunnen gebruikers: De landinstellingen van hun voorkeur wijzigen. Gebruikers zien: Het gedeelte Landinstellingen en taal van voorkeur onder Landinstellingen en taal in het gedeelte Accountinstellingen. Ook vereist: Mijn accountinstellingen zien/bewerken |
Mijn wachtwoord wijzigen |
Van toepassing zijnde type organisatie-eenheden: Organisatie Hiermee kunnen gebruikers: Het Brightspace®-wachtwoord wijzigen. Gebruikers zien: De optie Wachtwoord wijzigen onder Algemene instellingen in hun Accountinstellingen. Ook vereist: Mijn accountinstellingen zien/bewerken |
Mijn e-mailadres wijzigen |
Van toepassing zijnde type organisatie-eenheden: Organisatie Hiermee kunnen gebruikers: Het e-mailadres van hun voorkeur wijzigen. Gebruikers zien: De optie E-mailadres wijzigen onder Algemene instellingen in het gedeelte Accountinstellingen. Ook vereist: Mijn accountinstellingen zien/bewerken |
Bestemming voor aanmelding instellen |
Van toepassing zijnde type organisatie-eenheden: Organisatie Hiermee kunnen gebruikers: Hun aanmeldingsbestemming instellen op de startpagina van de organisatie of een specifieke startpagina van de cursus. Gebruikers zien: Het gedeelte Bestemming aanmelding onder de sectie Aanmelden in het gedeelte Accountinstellingen. Ook vereist: Mijn accountinstellingen zien/bewerken. De configuratievariabele d2l.Tools.OuHome.AllowUserPreferredLoginOrgUnit moet worden ingesteld op AAN. |
Mijn voornaamwoorden instellen |
Van toepassing zijnde type organisatie-eenheden: Organisatie Hiermee kunnen gebruikers: Hun aangepaste voornaamwoorden instellen. Gebruikers zien: Het gedeelte Voornaamwoorden in Accountinstellingen waar ze hun aangepaste voornaamwoorden kunnen instellen. Ook vereist: Mijn accountinstellingen zien/bewerken. Daarnaast Vertrouwelijkheid gebruikersinformatie > Voornaamwoorden weergeven om de voornaamwoorden te bekijken die op hun profielkaart zijn ingesteld door de gebruikers waarmee u communiceert. De configuratievariabele d2l.Settings.EnablePronouns moet worden ingesteld op AAN. |