-
Info over de startpagina van de cursus
De startpagina is de eerste pagina die u ziet wanneer u de pagina Mijn startpagina van de organisatie bekijkt of een cursus start. De standaardstartpagina is gebaseerd op widgets. Widgets zijn inhoudsecties die informatie en koppelingen naar tools, cursussen en persoonlijke instellingen bieden. Startpagina's van…
-
De startpagina van de cursus instellen
Startpagina’s op organisatieniveau maken Klik op de pagina Mijn startpagina op Cursusbeheerder > Startpagina's. Klik op Startpagina maken. Voer een naam en beschrijving in voor uw startpagina. Als u deze startpagina wilt weergeven als optie in onderliggende organisatie-eenheden, selecteert u Delen met onderliggende…
-
Info over de widget Mijn cursussen
Met de widget Mijn cursussen kunnen cursisten hun favoriete cursussen vastpinnen aan de bovenkant van hun cursuslijst. In de mobiele weergave worden widgets nu boven elkaar geplaatst en biedt de widget Mijn cursussen veel nieuwe opties voor instructeurs. Met deze widget zien instructeurs en cursisten de cursussen op…
-
De widget Mijn cursussen instellen
Als beheerder in Brightspace® selecteert u Beheertools. Ga naar het menu Beheertools en selecteer onder Beveiliging de optie Rolmachtigingen. Selecteer vanuit het vervolgkeuzemenu Beheerder de optie Instellingen bewerken. Ga naar Toegangsopties cursussen en selecteer het selectievakje Toegang tot toekomstige cursussen…
-
De widget Mijn cursussen aanpassen
De cursuscode weergeven in de widget Mijn cursussen De widget Mijn cursussen kan de cursuscode onder de cursusnaam weergeven als u de optie Cursuscode weergeven selecteert in de widgetinstellingen. Navigeer op de pagina Mijn startpagina of Startpagina van de cursus naar de widget Mijn cursussen. Ga naar het contextmenu van…
-
De widget Work To Do inschakelen
De widget Work To Do biedt cursisten een overzicht van toegewezen cursusactiviteiten van al hun cursussen die achterstallig zijn of een geplande uiterste datum of einddatum hebben. U kunt de widget toevoegen aan de startpagina van uw organisatie om gegevens uit alle cursussen te verzamelen en aan cursusstartpagina's om…
-
Over de Widget Mijn organisatie-eenheden
Over de Widget Mijn organisatie-eenheden Normaal gesproken zijn organisatiebeheerders de enige gebruikers van een instelling die alle typen organisatie-eenheden kunnen bekijken en navigeren via de tool Editor organisatie-eenheid in het menu Beheertools. Instructeurs en cursisten kunnen alleen naar de organisatie-eenheden…
-
Een widget Mijn organisatie-eenheden toevoegen aan de startpagina van een organisatie
Klik in het menu Beheertools op Beheer startpagina. Klik op de startpagina die de startpagina van de organisatie gebruikt. Klik in het gedeelte Widgets op Widgets toevoegen. Schakel het selectievakje Mijn organisatie-eenheden in. Afbeelding: de widget Mijn organisatie-eenheden in de geopende startpagina selecteren door op…
-
Info over widget voor maken van cursussen
De widget Cursus maken biedt gebruikers een vereenvoudigde optie om snel cursussen te maken zonder toegang tot de tool Cursusbeheer. Met deze widget kunnen instructeurs en andere niet-administratieve rollen snel een nieuwe cursus maken die rechtstreeks vanaf de startpagina van hun organisatie wordt aangeboden. Als…
-
Widget voor maken van cursussen instellen
De widget Cursus maken is een widget op organisatieniveau. U kunt de widget Cursus maken toevoegen aan de startpagina van uw organisatie of aan een andere startpagina. Opmerking: U moet over de vereiste machtigingen beschikken voordat u de widget kunt configureren. Om de widget te configureren, moet u het volgende…