Hoe wordt mijn educatief beheersysteem weergegeven in de Pulse-app? Hoe vinden cursisten ons?
Pulse beschikt over een werkstroom met de naam Ontdekking, waarmee nieuwe gebruikers hun organisatienaam en -URL kunnen vinden om verbinding te maken met hun Brightspace®-omgeving. Gebruikers kunnen zoeken op de naam van hun school, district, werkgever of instelling.
Welke naam wordt in de vermelding weergegeven?
De organisatienaam die wordt weergegeven in de Pulse-zoekactie, wordt bepaald door de organisatienaam op het hoogste niveau in Brightspace. Deze naam is ingesteld en kan worden gewijzigd door te navigeren naar het menu Beheertools > Editor organisatie-eenheid. Selecteer vervolgens Eigenschappen bewerken terwijl de organisatie op het hoogste niveau is geselecteerd (Standaard). Het veld Naam bepaalt de naam die in Pulse wordt weergegeven.
Hoe wijzig ik de URL die in de vermelding wordt weergegeven?
De URL wordt ingevoerd en ingesteld tijdens de eerste implementatie van uw Brightspace®-instantie. Als u de URL wilt wijzigen, neemt u contact op met D2L Support.
Hoe lang duurt het voordat wijzigingen in Pulse worden weergegeven?
Zowel de naam als de URL worden dagelijks bijgewerkt. Er kan een vertraging van maximaal 48 uur optreden na een naamswijziging.
Hoe voer ik de URL van mijn instelling handmatig in?
Als je de URL van je instelling handmatig wilt invoeren, typ je "zzz" in de zoekbalk. Er worden geen resultaten weergegeven en je wordt gevraagd je URL handmatig in te voeren.