Het Voortgangsrapport geeft u een grafische weergave van de vooruitgang van een individuele cursist in het leertraject.
In het rapport wordt de meest recente testpoging van de cursist benadrukt, waarbij de score wordt weergegeven in de vorm van een letter in een staafdiagram en als percentage, samen met de tijd die de cursist nodig had om de test te maken.
Info over het Voortgangsrapport
Het Voortgangsrapport bevat de volgende gedeelten:
- Test mij: toont hoe de Test mij-scores van een cursist in de loop der tijd zijn veranderd, samen met de cumulatieve tijd van alle Test mij-pogingen van de cursist. Houd de muisaanwijzer boven een plek in de grafiek om de score van een afzonderlijke poging te bekijken.
- Oefenen: toont hoe de Oefenscores van een cursist in de loop der tijd zijn veranderd, samen met de cumulatieve tijd van alle oefenpogingen van de cursist. Houd de muisaanwijzer boven een plek in de grafiek om de score van een afzonderlijke poging te bekijken.
- Activiteit: toont de betrokkenheid van de cursist bij de inhoud in het leertraject in de loop der tijd, samen met de tijd die de cursist heeft besteed aan het bestuderen van elk inhoudstype. Houd de muisaanwijzer boven een plek in de grafiek om de telling op een bepaalde datum te bekijken.
- Geschiedenis: toont een feed van de activiteit van de cursist. Klik op de koppelingen om het resultaat van de indieningen van de cursist te zien of de inhoud die de cursist heeft bekeken.
Het Voortgangsrapport gebruiken om de voortgang van de individuele cursist in een bepaald leertraject te meten
- Klik in het leertraject op Beheren.
- Klik op het tabblad Rapporten.
- Klik op het tabblad Voortgang.
- Selecteer een cursist in de vervolgkeuzelijst Cursist kiezen.