-
Cursuscomponenten importeren, exporteren of kopiëren
Cursuscomponenten importeren, exporteren of kopiëren U kunt cursuscomponenten importeren, exporteren of kopiëren. Voorbeelden van cursuscomponenten zijn opdrachten, discussieonderwerpen, tests en meer. Raadpleeg Info over Componenten importeren/exporteren/kopiëren voor meer informatie over typen cursuscomponenten en…
-
Info over Cursusbeheer
Cursusbeheer is een centraal gebied voor toegang tot tools die betrekking hebben op het instellen en beheren van uw cursus. Vanaf hier hebt u toegang tot vele tools om uw cursus soepel te laten verlopen, waaronder: * Cursustools in- en uitschakelen * De naam van cursustools wijzigen * Informatie cursuseditie beheren *…
-
Uw cursus ontwerpen
Een cursus-shell bouwen Gebruik de Cursusbouwer™ om snel en eenvoudig een nieuwe sjabloon te maken, een nieuwe cursuseditie te maken of een bestaande cursuseditie opnieuw aan te bieden. Er zijn verschillende manieren waarop u uw cursus-shell kunt maken: * Een nieuwe sjabloon maken * Een nieuwe cursussjabloon en een nieuwe…
-
Info over Componenten importeren/exporteren/kopiëren
U kunt cursusonderdelen uit uw cursus exporteren, cursusonderdelen in uw cursus importeren of cursusonderdelen uit een andere cursus naar uw cursus kopiëren. Ga hiervoor naar Cursusbeheer en selecteer Componenten importeren/exporteren/kopiëren. Vereisten Het volgende is vereist om Componenten importeren/exporteren/kopiëren…
-
Widgets op uw startpagina beheren
U kunt aanpassen welke widgets op uw widget-gebaseerde startpagina worden geplaatst en waar ze op de pagina staan. Opmerking: als u widgets aan uw startpagina wilt toevoegen, moet u uw startpagina instellen op Afhankelijk van widget. Deze optie is toegankelijk vanaf de pagina Startpagina bewerken. Systeemwidgets…
-
Een op widgets gebaseerde startpagina maken
Cursuswidgets kunnen u helpen bij de interactie met uw uw studenten cursisten door handige tools op de startpagina van uw cursus te plaatsen. De eerste stap is het maken van een op widgets gebaseerde startpagina. Op startpagina's die op widgets zijn gebaseerd, wordt een standaardstartpagina weergegeven die verschillende…
-
De widget Beloningen cursist gebruiken
Beloningen cursist is een aanpasbare systeemwidget die kan worden toegevoegd aan de startpagina's van cursusedities, als deze optie voor uw organisatie is ingeschakeld. De widget Beloningen cursist kan cursisten inspireren en aanmoedigen door de top 10 van gebruikers weer te geven die in de cursus badges (beloningen)…
-
Tabbladen voor het groeperen van cursussen weergeven in de widget Mijn cursussen
De widget Mijn cursussen kan tabbladen weergeven waarop cursussen zijn gesorteerd op semesternaam, afdeling of rol onder de cursusnaam. Tabbladen voor het groeperen van cursussen weergeven Navigeer op de pagina Mijn startpagina of Startpagina van de cursus naar de widget Mijn cursussen. Ga naar het contextmenu van Mijn…
-
De widget Mijn organisatie-eenheden gebruiken
Mijn organisatie-eenheden is een aangepaste widget waarmee alle gebruikers kunnen zoeken en navigeren naar verschillende soorten organisatie-eenheden waarvoor ze zijn ingeschreven, zoals hogescholen, afdelingen, semesters, groepen, secties, cursusedities en cursussjablonen. U kunt de widget Mijn organisatie-eenheden…
-
Homepage Widget Expansion Pack
Het Homepage Widget Expansion Pack biedt een reeks systeemwidgets voor startpagina’s om meer een leerervaring op maat aan te bieden voor uw startpagina's. De volgende widgets konden afzonderlijk of in pakketten van 3 worden aangeschaft als aanvulling op uw Brightspace®-productplan. Sommige zijn mogelijk opgenomen in uw…