Wat zijn tags? Waarom moet ik mijn communityvragen taggen? Als je vragen hebt over wat tags zijn, hoe ze werken en waarom ze waardevol zijn, ben je hier aan het juiste adres!
Tags zijn een belangrijk onderdeel binnen onze community. Ze hebben een paar hoofddoelen die we in dit artikel hebben geschetst.
Wat doen tags?
Zodra we begrijpen welke Brightspace-onderwerpen het vaakst worden gesteld, gebruiken we die gegevens om nieuwe bronnen te creëren en samen te werken met de juiste mensen om evenementen te organiseren, allemaal op basis van feedback van leden en input van de community.
Tags ook:
- Help ons bij het beoordelen van binnenkomende vragen die specifiek zijn voor Brightspace Tools en om te reageren op toegenomen vragen over specifieke workflows
- Help leden antwoorden te vinden op actuele veelgestelde vragen over belangrijke tools
Hoe kan ik tags gebruiken?
Wanneer Een vraag stellen in de community heb je de optie 'Populaire tags weergeven'.
Zodra de optie 'Populaire tags weergeven' is geselecteerd, wordt een lijst met tags weergegeven waaruit u kunt kiezen. Selecteer de tags die de inhoud van uw vraag het beste beschrijven.
Welke tags zijn beschikbaar in de community?
Bekijk hier een volledige lijst met beschikbare tags en selecteer er een om alle communityvragen te bekijken die met dat onderwerp zijn getagd.
Activiteit Feed
Avontuur
Aankondigingen
Apis
Aantekeningen
Toewijzingen
Awards
Brightspace-gegevenssets
Kalender
Lijst met klassen
Bevoegdheden
Klassieke inhoud
Cursus Merchant
Toegang tot de cursus
Schepper+
Gegevensknooppunt
Discussies
ePortfolio
Cijferlijst
Groepen
Homepage
Intelligente agenten
Componenten importeren exporteren kopiëren
Inzichten
IPSIS
Ervaring van de leerling
Lerende groepen
Inloggen
LOR
LTI
Dashboard voor managers
Mijn cursussen widget
Navigatie & Thema's
Nieuwe contentervaring
Meldingen
Ouder en voogd
Polsslag
Release Voorwaarden
Rollen en machtigingen
Rubrieken
SIS
SCORM
Status Pagina
Enquête
Gebruiker
Portefeuille
Snelle evaluatie
Snelle verbinding
Quiz
Bibliotheek met quizvragen
Video Notitie
Videospeler
Virtueel klaslokaal
Widgets
📝Notitie: De lijst met tags kan in de loop van de tijd groeien en veranderen naarmate onze Brightspace-producten en -tools zich ontwikkelen en met de gezamenlijke input van onze productpartners.
Uw feedback is belangrijk!
We zijn continu bezig met het bouwen en verbeteren van een gemeenschap met jou in gedachten! ✨
Bekijk hoe we onlangs feedback van leden hebben geïmplementeerd om onze Categorisatie van de gemeenschap. Jouw feedback geeft vorm aan de organisatie van deze community.
Voel je welkom om deel te nemen aan onze Discussie over feedback van de community💬en bekijk onze Routekaart voor community en documentatie voor andere voorbeelden van hoe we uw feedback gebruiken om echte verandering door te voeren. 🙌