Heb je een Brightspace gerelateerde vraag en heb je ondersteuning nodig, maar weet je niet precies waar je terecht kunt of met wie je contact moet opnemen? Dan ben je hier aan het juiste adres!
Welkom bij de Brightspace Community!
De Brightspace-community (waar je nu bent) is de primaire bestemming voor D2L's community van klanten, partners, gebruikers, ontwikkelaars en D2L-medewerkers om:
🔍 Vinden Productinformatie, release notes, documentatie, video's en webinars
🗨️ Delen productideeën met D2L, en uw kennis en middelen met anderen
🔗 Verbinden met andere gebruikers en D2L-medewerkers via lidmaatschap, discussieforums, groepen en het stellen van vragen
Wat is het verschil tussen de Brightspace Community en het Brightspace-platform dat ik dagelijks gebruik?
De Brightspace die je gewend bent te gebruiken voor onderwijsdoeleinden, noemen wij graag de Brightspace-leeromgeving. De Leeromgeving is waar u leert, lesgeeft of beheert, afhankelijk van uw rol binnen uw organisatie of school.
Waar kan ik terecht als ik vragen heb over mijn Brightspace Leeromgeving?
Het kan zijn dat je vragen hebt over JOUW geïndividualiseerde Brightspace Leeromgeving, zoals:
Waar kan ik terecht als ik vragen heb over mijn content of cursussen?
Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen in mijn Brightspace Leeromgeving?
Hier is waar te beginnen met Heldere ruimte Leeromgeving Vragen of opmerkingen:
Vraag het aan de community!
De Brightspace Community beschikt over een groot netwerk van deskundige personen die klaar staan om uw Brightspace-vragen te beantwoorden.
Klik op de knop met het label Stel een vraag op de homepage van de community. De kans is groot dat anderen zich precies hetzelfde afvragen!
Neem contact op met uw IT-helpdesk
We raden u ten zeerste aan om Stel een vraag, maar als u denkt dat u ondersteuning buiten de gemeenschap nodig heeft, neem dan contact op met de IT-helpdesk (informatietechnologie) van uw instelling. Als zij u niet rechtstreeks kunnen helpen, kunnen zij namens u een ondersteuningsticket indienen.
U kunt de e-mail- of telefooncontactgegevens van uw IT-helpdesk meestal vinden op de website van uw instelling. Zij kunnen je op het juiste ondersteuningspad leiden, zelfs als je niet helemaal zeker weet wat je moet doen!
Wat moet ik doen als ik problemen ondervind bij het inloggen op mijn Brightspace Community-account of als ik een vraag of opmerking heb over de community zelf?
Wees niet bang! De Communautair team is er om u te ondersteunen.
Voor de Brightspace-gemeenschap Vragen of opmerkingen:
Voor vragen over je Brightspace Community-account, inclusief inlog- of wachtwoordproblemen, kun je contact met ons opnemen via questions@community.d2l.com
We willen er zeker van zijn dat u op de juiste weg bent voor ondersteuning! Als je vragen of opmerkingen hebt over je Brightspace-leeromgeving, gebruik dan de knop Vraag het de community of neem contact op met je IT-helpdesk. Deze inbox wordt alleen bewaakt door ons communityteam, en hoewel we je graag helpen, zijn we misschien niet je beste bron voor vragen die geen betrekking hebben op de Brightspace-community.
Waar kan ik terecht als ik een suggestie voor een product of tool van Brightspace heb?
We horen graag aanbevolen verbeteringen van onze klanten! In dit geval raden we je aan om een artikel in te dienen bij onze Product Idea Exchange, waarin je je use case uiteenzet. Onze Product Managers gebruiken PIE als inspiratie om continu veranderingen door te voeren op basis van uw feedback!
Om te begrijpen hoe u toegang krijgt tot PIE, gaat u naar onze Veelgestelde vragen over de community pagina voor een gedetailleerd overzicht van dit proces.
Waar vind ik de ASC-homepage of dien ik een case in als ASC?
Als je eenmaal hebt geregistreerd voor een Single Sign on-account voor de community, log in en ga vervolgens naar de ASC-startpagina vanuit de nieuwe community door deze stappen te volgen:
1. Log in op de Community.
2. Selecteer het pictogram ASC-startpagina knop op de homepage van de community om verbinding te maken met de homepage van ASC.
Afbeelding: Klik op de knop ASC-startpagina knop op de homepage van de community.