Leden van de Brightspace Community hebben nu de mogelijkheid om een bladwijzer te maken voor een discussiethread, zodat u nooit de plaats met antwoorden op uw vragen kwijtraakt!
Waarom een bladwijzer maken voor een discussie?
Het discussieforum is een samenwerkingsruimte om vragen te stellen, threads te lezen en te beantwoorden, en gedachten te delen over uw ervaring met Brightspace-producten en -tools.
Blijf op de hoogte van antwoorden op uw gestelde vragen of vragen en onderwerpen die u interesseren.
Wie kan een bladwijzer maken voor een discussie?
Alle geregistreerde communityleden hebben de mogelijkheid om een bladwijzer voor een discussie te maken. Bezoekers van de site kunnen discussies bekijken, maar kunnen geen vragen stellen, interactie hebben of discussies boeken.
Hoe kan ik een bladwijzer maken voor een discussie?
1. Toegang tot discussies via de navigatiebalk van de Brightspace Community-startpagina.
2. Zoek de discussie waarvan u een bladwijzer wilt maken en selecteer het bladwijzerpictogram.
3. U hebt met succes een bladwijzer gemaakt voor een discussie wanneer het bladwijzerpictogram is gearceerd.
📝NOTITIE: Als een discussie als bladwijzer is opgeslagen, worden gebruikers standaard op de volgende manieren op de hoogte gesteld:
per e-mail
Naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw Brightspace Community-account. Controleer ongewenste e-mail, want soms wordt deze daarheen verzonden.
In Platform Meldingen
1. Selecteer in de hoofdnavigatiebalk de knop Meldingen pictogram.
📝NOTITIE: Nieuwe meldingen hebben de knop Ongelezen pictogram bijgevoegd.
U kunt meer te weten komen over het instellen en bewerken van uw Voorkeur voor meldingen van de Brightspace-community door ons Community-artikel te bezoeken.
Hoe kan ik bladwijzers gebruiken om op de hoogte te worden gehouden van updates van releaseopmerkingen?
1. Maak contact met onze Updates voor release-opmerkingen.
2. Maak een bladwijzer van de Updates voor releaseopmerkingen discussie door de knop Bladwijzer pictogram.
Wat moet ik doen als ik geen updates meer wil over een discussie?
1. Zoek de discussie waarvan u de bladwijzer wilt verwijderen en selecteer het pictogram Bladwijzer.
2. Uw bladwijzerpictogram wordt nu ongedaan gemaakt en u ontvangt geen meldingen meer voor nieuwe activiteit in de discussiethread.
Gerelateerde links
Discussie over community-updates