Registratie verbindt u met uitgebreide communitybronnen met één set inloggegevens, waaronder:
🏫 Leercentrum
🥧 Uitwisseling van productideeën
🤝🏼 Goedgekeurde ondersteuning Contact Homepage (voor degenen die er toegang toe hebben)
Zodra u bent verbonden met de Single Sign On-ervaring met de nieuwe community, hoeft u zich niet meer aan te melden bij de Legacy Community.
📝 Notitie: Als u inlogt met de nieuwe SSO, wordt uw gebruikersnaam in Community bijgewerkt naar FirstName.LastInitial+, een 3-cijferig nummer. Bijv. "Sam.S123" Je eerdere berichten en discussies in de Nieuwe Community zullen deze verandering ook weerspiegelen. Het bijwerken van je eigen gebruikersnaam maakt deel uit van onze volgende reeks toekomstige verbeteringen voor de Community Roadmap.
Ik ben een nieuwe gebruiker van de D2L Brightspace Community
Stap 1: Selecteer in de navigatiebalk de optie Aanmelden/Registreren van de Community Homepage.
Stap 2: Selecteer het pictogram Meld u nu aan verbinden.
Stap 3: Voer uw E-mailadres. Selecteer het pictogram Verificatiecode verzenden knoop.
** Als je al eerder een lokaal Community-account hebt gemaakt, gebruik dan hetzelfde e-mailadres voor de SSO-ervaring.
Stap 4: Voer de code van de e-mail die naar u is verzonden in het veld voor de verificatiecode. Selecteren Controleer de code.
Stap 5: Vul de verplichte velden in en selecteer het pictogram Scheppen knoop.
Houd er rekening mee dat het "&"-symbool niet kan worden gebruikt bij het maken van een communitywachtwoord.
Je zult weten dat je bent geweest Succesvol gelogd met de nieuwe SSO wanneer uw gebruikersnaam in de Gemeenschap is bijgewerkt naar FirstName.LastInitial+ een 3-cijferig nummer. Bijv. "Sam.S123"
Deze verandering zie je ook terug in je eerdere berichten en discussies in de nieuwe community.
Stap 6: Navigeer vanaf de nieuwe startpagina van de community naar de Snelle verbinding Widget (of navigatiebalk) en selecteer de tool die u wilt openen: Uitwisseling van productideeën of Leercentrum.
Ik ben een Approved Support Contact (ASC) sinds mei 2023 of langer
Stap 1: Selecteren Aanmelden/Registreren van de Community Homepage.
Stap 2: Selecteer de knop "Je wachtwoord opnieuw instellen" koppeling.
*Alle ASC-gebruikers hebben een account in de nieuwe Community. Om uw registratie af te ronden, hoeft u alleen uw wachtwoord in te stellen.
Stap 3: Voer hetzelfde e-mailadres in waaraan uw ASC-account al is gekoppeld (dit is het e-mailadres van uw school/organisatie). Selecteren Verzend de verificatiecode.
Stap 4: Voer de code in uit de e-mail die naar u is verzonden in het veld voor de verificatiecode. Selecteren Controleer de code.
Stap 5: Stel je nieuwe wachtwoord in en bevestig het. Selecteer vervolgens Voortzetten.
Je zult weten dat je bent geweest Succesvol gelogd met de nieuwe SSO wanneer uw gebruikersnaam in de Gemeenschap is bijgewerkt naar FirstName.LastInitial+ een 3-cijferig nummer. Bijv. "Sam.S123"
Deze verandering zie je ook terug in je eerdere berichten en discussies in de nieuwe community.
Stap 6: Navigeer vanaf de nieuwe startpagina van de community naar de Snelle verbinding widget (of navigatiebalk) en selecteer de tool die u wilt openen: Uitwisseling van productideeën of leercentrum
Stap 7: Selecteer het pictogram ASC-startpagina knop op de homepage van de community om verbinding te maken met de homepage van ASC.
Afbeelding: Klik op de knop ASC-startpagina knop op de homepage van de community.
Veelgestelde vragen over het oplossen van problemen
Ik kan mijn wachtwoord niet resetten
Als u probeert uw wachtwoord opnieuw in te stellen en een foutmelding ontvangt met de tekst 'Er is geen account gevonden voor de opgegeven gebruikers-ID', neem dan registreer voor een nieuwe Single Sign On Account in de Gemeenschap
Houd er rekening mee dat het "&"-symbool niet kan worden gebruikt bij het maken van een communitywachtwoord.
Ik kan geen verbinding maken met PIE of het Informatiecentrum
1. Meld u aan bij de nieuwe community-site
2. Selecteer uw profiel in de navigatiebalk en selecteer "Account- en privacy-instellingen"
3. Selecteer de link om uw persoonlijke gegevens bij te werken
4. Werk je segment of rol tijdelijk bij naar een andere optie, bijvoorbeeld. Regering
📝Notitie: Communityleden kunnen op dit moment hun gebruikersnaam of e-mailadres van de community niet bewerken.
5. Selecteer Doorgaan
6. Selecteer de link Product Idea Exchange/ of Learning Center in de Quick Links Widget op de homepage van de community.
Eenmaal verbonden, bent u van harte welkom om de bovenstaande stappen te herhalen om uw segment terug te passen, bijvoorbeeld naar het hoger onderwijs
Je communityprofiel bijwerken
1. Meld u aan bij de nieuwe community-site
2. Selecteer uw profiel in de navigatiebalk en selecteer "Account- en privacy-instellingen"
3. Selecteer de link om uw persoonlijke gegevens bij te werken
4. Werk de naam van uw segment, rol of organisatie bij
5. Selecteer Doorgaan
Ik wil feedback geven over mijn ervaring
We horen graag over uw ervaring met eenmalige aanmelding bij PIE, het leercentrum en de ASC-startpagina! Neem contact met ons op in de Discussie over feedback van de community om te delen!