Uw leerplan voor Profession Path beheren
De pagina Mijn leerplan biedt een centrale ruimte voor het beheren van uw persoonlijke trainingsaanbevelingen op basis van de resultaten van uw zelfevaluatie. Hier kunt u aanbevelingen van uw organisatie vanuit elk zelfevaluatieniveau aan uw trainingsplan toevoegen, evenals uw eigen leeractiviteiten.
Zodra u aanbevelingen en bronnen in uw leerplan hebt, kunt u deze bekijken en filteren op categorie en status, de lijst opnieuw ordenen, items verwijderen en uw voortgang bijhouden door items als Voltooid te markeren.
Open de pagina Mijn leerplan rechtstreeks vanuit de navigatiebalk van de organisatie-eenheid.
Uw persoonlijke leeractiviteit wordt onder aan uw leerplan weergegeven.
Uw leerplan filteren
- Klik op de pagina Mijn leerplan op het vervolgkeuzemenu Filters.
- Klik op het gebied waarop u wilt filteren (Categorie of Status).
- Schakel een of meer selectievakjes in voor de categorie of status die u wilt weergeven. Bekijk uw gefilterde resultaten.
- Klik op Wissen om de huidige filters te verwijderen.
De status van items in uw leerplan wijzigen
- Ga op de pagina Mijn leerplan naar de leeraanbeveling die u wilt bijwerken.
- Schakel de schakelknop Status uit.
Een item uit uw leerplan verwijderen
- Ga op de pagina Mijn leerplan naar het item dat u wilt verwijderen.
- Klik op het pictogram Item uit leerplan verwijderen.
- Klik op Verwijderen.
Een activiteit toevoegen aan uw leerplan
- Klik op de pagina Mijn leerplan op Een activiteit toevoegen.
- Selecteer in het venster Een leeractiviteit toevoegen de categorie in de vervolgkeuzelijst Categorie.
- Voer in het tekstvak Uw leeractiviteit beschrijven de beschrijving van uw persoonlijke leeractiviteit in. Let op de limiet van 250 tekens voor het tekstvak.
- Klik op Toevoegen aan leerplan.
Uw persoonlijke leeractiviteit wordt onder aan uw leerplan weergegeven.
Activiteiten vastleggen in Mijn CPD-records
Als de tool Mijn CPD-records beschikbaar is in uw organisatie, kunt u een overweging schrijven voor items in uw leerplan.
Een overweging toevoegen voor Mijn CPD-records
- Klik vanuit de pagina Mijn Leerplan op het pictogram Een overweging schrijven voor het item waarvoor u een overweging wilt toevoegen aan uw CPD-dossier.
- Voer in het venster Nieuwe record toevoegen de naam*, het type, de categorie*, de methode* en de voltooiingsdatum in en vul de andere velden in.
- Klik op Opslaan.
Uw leeractiviteit wordt vastgelegd in Mijn CPD-records.