Via de tool Leertrajecten kunnen organisaties meerdere cursussen groeperen en organiseren in een opeenvolgend, makkelijk te volgen programma om specifieke leerdoelen te bereiken voor professionele ontwikkeling en continu leren. Wanneer u door uw organisatie aan een leertraject bent toegewezen, wordt u ingeschreven voor elke cursus binnen het leertraject en krijgt u toegang tot Leertrajecten en de widget Mijn leerproces.
De widget Mijn leerproces wordt weergegeven op de pagina Mijn startpagina. De toegewezen leertrajecten worden weergegeven op een tegel met een afbeelding, de naam van het leertraject en/of de cursus en een voortgangsbalk. Binnen de widget worden maximaal vier tegels van leertrajecten weergegeven. De bovenste afbeelding die u ziet, vertegenwoordigt het leertraject dat of de cursus die u als laatste hebt geopend. Ook zijn uw actieve cursussen te zien die geen deel uitmaken van een gedefinieerd leertraject. De voltooiingsstatus van de cursussen wordt weergegeven op de cursustegel.
Klik rechtstreeks op de tegel van de cursus of het leertraject in de widget Mijn leerproces om rechtstreeks toegang te krijgen tot de pagina Leertrajecten of de startpagina van de cursus.
Afbeelding: De widget Mijn leerproces bevat zowel leertrajecten als cursussen die aan u zijn toegewezen