Houd uw voortgang bij met Mijn CPD-records
U kunt uw voortgang voor de huidige periode bijhouden met de widget Mijn CPD-records op de startpagina van de organisatie. Deze widget laat zien hoeveel werk er nodig is en hoeveel werk er nog nodig is om succes te boeken.
De widget bevat het volgende:
- Huidige periode
- Afhankelijk van of Mijn CPD-records is geconfigureerd voor het gebruik van duur of telling, geeft uw Algehele voortgang het aantal uren en minuten of het aantal records aan dat is voltooid om doelen te bereiken
Afbeelding: u kunt de widget Mijn CPD-records bekijken op de startpagina van uw organisatie.
Klik op Ga naar Mijn CPD-records voor gedetailleerde informatie over de voortgang van uw professionele ontwikkeling.
Op het tabblad Mijn CPD-records kunt u schakelen van de weergave Algehele voortgang naar de weergave Voortgang per categorie van het dashboard, indien beschikbaar. Deze laatste weergave toont de voortgang in de richting van individuele doelen die voor elke categorie zijn ingesteld.
Afbeelding: klik op Voortgang per categorie om Gestructureerde, Ongestructureerdeen Gecombineerde voortgang per Categorie te bekijken.
|
Opmerking: de widget Mijn CPD-records toont alleen de categorieën waarvoor u records voor professionele ontwikkeling binnen uw huidige doelbereik hebt, of onderwerpen waarvoor u doelen hebt ingesteld. |
Video: volg professionele ontwikkeling met Mijn CPD-records