-
Aanmelden bij Brightspace®
Uw ervaring met het voor de eerste keer aanmelden bij Brightspace® kan verschillen, afhankelijk van de manier waarop uw organisatie de aanmeldingsgegevens instelt en beheert. Uw organisatie heeft mogelijk een verificatiemethode SSO (Single Sign-On) geïmplementeerd, waarbij u via SSO-portal toegang hebt tot alle sites in uw…
-
Persoonlijke instellingen wijzigen in Brightspace®
U kunt uw persoonlijke instellingen up-to-date houden door uw profiel, meldingen, accountinstellingen en voorkeurstaal in Brightspace te wijzigen. Persoonlijke instellingen wijzigen in Brightspace® Selecteer uw gebruikersnaam en selecteer vervolgens Profiel. Afbeelding: selecteer Profiel om naar de pagina Mijn…
-
Navigeren door Brightspace® en uw cursus vinden
Zoek eenvoudig uw onlinecursussen nadat u zich hebt aangemeld bij Brightspace® via Cursusselectie of de widget Mijn cursussen. Opmerking: als u zich aanmeldt bij Brightspace® en de cursus die u zoekt niet kunt vinden, bent u mogelijk niet ingeschreven voor de cursus. Als u geen cursus kunt vinden of zien in Brightspace®,…
-
Over doorlopende professionele ontwikkeling
Met Continuous Professional Development (CPD) kunt u één bron van waarheid maken voor het documenteren van professioneel intern en extern leren. CPD is een tool waarmee u doelen van professionele ontwikkeling kunt instellen voor een reeks onderwerpen. Bovendien kunt u hiermee: * Groeidoelen overwegen, doelen instellen en…
-
Doelen en records maken
Een doel instellen U kunt een doel instellen op basis van leeronderwerpen die moeten worden voltooid. Een doel instellen Ga naar Continuous Professional Development > Mijn CPD-records. Klik op Doelen aanpassen Afbeelding: Klik op Doelen aanpassen. U kunt CPD gebruiken om een export te maken van de records van professionele…
-
Uw voortgang bijhouden
Uw voortgang bijhouden U kunt uw voortgang voor de huidige periode bijhouden met de widget Mijn CPD op de startpagina van de cursus. Deze widget laat zien hoeveel werk er nodig is om succes te boeken en hoeveel meer er is te doen. De widget bevat het volgende: * Huidige periode * Afhankelijk van of CPD is geconfigureerd…
-
Een award toevoegen aan uw CPD
Een award toevoegen aan uw CPD Wanneer u badges of certificaten hebt verdiend in een Brightspace®-cursus, worden deze weergegeven in Records in behandeling van uw CPD. Een beloning toevoegen aan uw CPD-records Ga naar Continuous Professional Development > Records in behandeling. Klik naast een beloning en selecteer…