-
Over Mijn CPD-records
Met Mijn CPD-records (Continuous Professional Development) kunt u één bron van waarheid maken voor het documenteren van professioneel intern en extern leren. Met deze tool kunt u professionele ontwikkelingsdoelen voor een reeks categorieën instellen, zodat u: * Groeidoelen overwegen, doelen instellen en gestructureerd en…
-
Doelen en records maken in Mijn CPD-records
Een doel instellen U kunt een persoonlijk doel instellen op basis van leeronderwerpen die u moet voltooien. Een doel instellen Ga naar Mijn CPD-records. Klik op het tabblad Mijn CPD-records op Doelen aanpassen. Afbeelding: Klik op Doelen aanpassen. U kunt Mijn CPD-records gebruiken om een export van uw professionele…
-
Houd uw voortgang bij met Mijn CPD-records
Houd uw voortgang bij met Mijn CPD-records U kunt uw voortgang voor de huidige periode bijhouden met de widget Mijn CPD-records op de startpagina van de organisatie. Deze widget laat zien hoeveel werk er nodig is en hoeveel werk er nog nodig is om succes te boeken. De widget bevat het volgende: * Huidige periode *…
-
Een beloning toevoegen aan uw Mijn CPD-records
Een beloning toevoegen aan uw Mijn CPD-records Wanneer u badges of certificaten hebt verdiend in een Brightspace®-cursus, worden deze weergegeven in het gedeelte Beloningen van uw Mijn CPD-records. Een beloning toevoegen aan uw CPD-records Ga naar Mijn CPD-records. Selecteer het tabblad Beloningen. Klik naast een beloning…