Welkom op de pagina met ASC-bronnen!
We weten dat u als Approved Support Contact (ASC's) voor uw organisatie met veel verantwoordelijkheden jongleert. We hebben dit artikel samengesteld om relevante how-to-informatie voor ASC's allemaal op één plek te verzamelen, voor gemakkelijke toegang.
Alles over ASC's
Wat is een BZK?
Een ASC is een acroniem voor Approved Support Contact.
Wat betekent het om een BSO te zijn?
Een ASC is een persoon die geautoriseerd is om toegang te krijgen tot het D2L Admin Support-team en speciale toegang heeft tot een ASC-pagina waar ze cases voor hun organisatie kunnen maken en beheren.
Hoe in te loggen op de Goedgekeurd ondersteuningscontact (ASC) ondersteuningsportaal
Als je eenmaal hebt geregistreerd voor een Single Sign on-account voor de community, log in en ga vervolgens naar de ASC Support Portal vanuit de nieuwe community door deze stappen te volgen:
1. Log in op de Community.
2. Selecteer Nieuw ASC Support Portal Van Weg > Optimaliseren om verbinding te maken met de ASC Support Portal.
Afbeelding: Klik op Nieuw ASC Support Portal van om verbinding te maken met de ASC Support Portal.
Zodra u bent ingelogd, bevindt u zich op de Gevallen van de ASC Support Portal.
Afbeelding: De standaardweergave van de ASC Support Portal brengt u naar de Gevallen tabblad.
VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe navigeer ik door de ASC Support Portal in de Brightspace Community?
Bekijk de video over de update van de ASC-ondersteuningsportal.
Hoeveel ASC's kan mijn organisatie hebben?
Het aantal ASC's waar uw organisatie recht op heeft, wordt bepaald door de Steunpakket in uw contract. Neem contact op met uw D2L-accountteam om vragen te stellen over de details van uw contract.
Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in de ASC's voor mijn organisatie?
Als u een van de ASC's die aan uw organisatie zijn gekoppeld, wilt toevoegen, bijwerken of verwijderen, kunt u dit doen door een serviceaanvraag te maken.
- Klikken + Maak een case aan.
- Klikken Service Aanvraag.
- Van de Kies een serviceaanvraag vervolgkeuzelijst, selecteer een van de volgende opties Voeg een nieuwe ASC toe, Bestaand ASC-account bijwerkenof Een ASC uitschakelen.
- Vul de details van de serviceaanvraag in.
- Klikken Opslaan.
Afbeelding: Klik op Service Aanvraag en kies het gewenste ASC-wijzigingstype uit de Kies een serviceaanvraag vervolgkeuzemenu.
Deze verzoeken worden naar de ASC-beheerwachtrij gestuurd zodat het Customer Success Management (CSM)-team ze kan beoordelen.
Cases aanmaken en beheren
Het jargon begrijpen
- Continue levering - Verwijst naar de regelmatige (maandelijkse) cyclus van productupdates naar Brightspace. U kunt relevante informatie over onze methodologie en planning voor continue levering vinden door naar de bovenstaande link te gaan.
Op de hoogte blijven van Brightspace-producten en -functies
🔔 Wanneer u een bladwijzer maakt voor discussies in de community, kunt u geautomatiseerde meldingen van updates ontvangen.
🔖 We raden ASC's aan om een bladwijzer te maken voor de volgende communitydiscussies
Community-artikelen over updates en geplande wijzigingen
- Meldingen van continue levering - In dit artikel vind je meer informatie over de meldingen voor continue levering (CD) die je ontvangt en hoe ze op het punt staan te worden verbeterd.
- Wave Schema - Met ons continuous delivery-model updaten we Brightspace elke maand voor onze klanten volgens een vooraf gedefinieerd golfschema.
- Hoe vind ik mijn golf? - Het bovenstaande schema is georganiseerd in groepen die golven worden genoemd. Dit artikel helpt je te begrijpen welke golf op jou van toepassing is.
- Opmerkingen bij de release - Raadpleeg dit artikel om op de hoogte te blijven van de huidige release-informatie, een voorbeeld van aankomende functionaliteit te bekijken of eerder uitgebrachte functies te bekijken.
- Meldingen repareren - Toont up-to-date fixes die plaatsvinden tussen releases.
- Voorbeeld van producten en diensten - Dit artikel wordt maandelijks gepubliceerd en geeft je een langetermijnvisie op de productrichting van Brightspace.
Opleiding
- Begeleide training in Brightspace (GRATIS) - Het begeleide trainingsprogramma van D2L omvat toegang tot zelfgeleide inhoud en mogelijkheden om door een instructeur begeleide trainingswebinars bij te wonen. Dit programma wordt aanbevolen voor iedereen die cursussen ontwerpt, bouwt, doceert of faciliteert binnen het Brightspace-platform (en voor degenen die deze ondersteunen).
- Brightspace-informatiecentrum - Maak verbinding met gratis cursussen en leermiddelen. Vergeet niet in te loggen op Community voor toegang.
VEELGESTELDE VRAGEN