Weergaven voor casebeheer filteren
De standaardweergave van de ASC Support Portal is de Gevallen tabblad met Mijn openstaande zaken geselecteerd als filter.
U kunt vooraf gefilterde weergaven selecteren in het vervolgkeuzemenu om aanvragen als volgt weer te geven:
- Mijn openstaande zaken: Bekijk uw cases die zijn Openen.
- Mijn afgesloten zaken:Bekijken uw cases die dat wel zijn Gesloten.
- Mijn wachten op D2L-hoesjes: Bekijken uw zaken met de Wachten op D2L status.
- Mijn wachten op klantcases: Bekijken uw zaken met de Wachten op klant status.
- Gesloten zaken van mijn organisatie: Bekijken alle Gesloten cases voor uw organisatie of organisaties.
- Open cases van mijn organisatie:Bekijken alle Openen cases voor uw organisatie of organisaties, inclusief cases met de Vastbesloten status.
- Gevallen waarin CC'ed: Bekijken gevallen waarin u bent geselecteerd als een Contact met Case om updates te ontvangen.
Afbeelding: Selecteer het gewenste filter in het vervolgkeuzemenu.
Knoppen voor casebeheer
Naast hoofdletterfilters kunt u ook actieve weergave bekijken Geëscaleerde zaken, bekende problemen, en Service Aanvragen.
Afbeelding: Klik op Geëscaleerde zaken, bekende problemen, of Service Aanvragen om deze in de tabel weer te geven. Alleen actieve gevallen worden weergegeven.
Knoppen voor accountinformatie
Met deze knoppen kunt u een deel van het BSO bekijken en contact opnemen met andere mensen.
- Mijn BSO Team toont uw ASC-teamleden en hun contactgegevens.
- Mijn D2L-team geeft uw D2L-ondersteuningsteam weer. U kunt een D2L-teamlid e-mailen door op hun naam te klikken.
- Mijn Org Geeft informatie weer over uw organisatie of organisaties. De tabel geeft uw Organisatie-URL, Implementatiegolf, Admin Rechtenen Rechten van eindgebruikers.
Afbeelding: Klik op een van de knoppen met accountgegevens om informatie over uw ASC-team, D2L-team of organisatie weer te geven.
Sorteren
U kunt de volgorde van de Geval door op de pijl-omhoog of pijl-omlaag naast de kolomkoppen te klikken.
Afbeelding: Klik op de pijlen omhoog of omlaag om de tabelresultaten te sorteren.
Wereldwijd zoeken
De component Global Search geeft zoekresultaten weer uit de hele ASC Support Portal voor elke keer dat een bepaald woord of een andere tekenreeks voorkomt. De resultaten zijn gebaseerd op zoektermen die zijn ingevoerd in de Zoeken vak en weergegeven in de Geval lijst.
Zoeken op basis van filters
Zoeken met het vergrootglas in de kolomkoppen is gebaseerd op de vooraf gefilterde weergaven. Houd er rekening mee dat u mogelijk de filterweergave moet wijzigen om andere resultaten te verkrijgen.
Een rapport downloaden
U kunt cases op aanvraag naar CSV exporteren door uw filters in te stellen en het bestand te downloaden.
Uw rapport wordt uitgevoerd op basis van het filter dat u heeft geselecteerd. Bijvoorbeeld, het selecteren van Gesloten zaken van mijn organisatie van 2023-2024 kunt u alle cases zien die voor die periode in uw organisaties zijn gemaakt, ongeacht of u de ASC was die deze cases specifiek heeft geopend.
Notitie: De kalender wordt alleen in het Engels weergegeven.
Afbeelding: Klik op Downloaden om een CSV-bestand van uw rapport te exporteren.
Reageren op zaken
Als u een opmerking wilt toevoegen aan een aanvraag, selecteert u de kwestie in de tabel en voert u uw opmerking in Case Opmerkingenen klik op Plaats een reactie.
Notitie: De teksteditor die verschijnt bij het maken van een opmerking geeft knoppen alleen in het Engels weer.
Afbeelding: Voer uw opmerking in Case Opmerkingen. Als u klaar bent, klikt u op Reactie plaatsen.
Contactpersonen toevoegen aan cases
U kunt een Contact met Case door het e-mailadres van de persoon te selecteren of het te selecteren in het vervolgkeuzemenu en vervolgens op het plusteken (+) te klikken.
U kunt contacten ook verwijderen door op het prullenbakpictogram naast het e-mailadres te klikken.
Afbeelding: Nadat u uw contactpersoon in de vervolgkeuzelijst hebt geselecteerd, klikt u op het plusteken (+) om ze toe te voegen. Als u een contact wilt verwijderen, klikt u op het prullenbakpictogram.