Uw voortgang bijhouden
U kunt uw voortgang voor de huidige periode bijhouden met de widget Mijn CPD op de startpagina van de cursus. Deze widget laat zien hoeveel werk er nodig is om succes te boeken en hoeveel meer er is te doen.
De widget bevat het volgende:
- Huidige periode
- Afhankelijk van of CPD is geconfigureerd voor het gebruik van duur of telling, geeft de voortgang het aantal uren en minuten of het aantal records aan dat is voltooid om doelen te bereiken
Afbeelding: U kunt de widget Mijn CPD bekijken op de startpagina.
Klik op Ga naar Mijn CPD-dashboard voor gedetailleerde informatie over de voortgang van uw professionele ontwikkeling.
Op het tabblad Mijn CPD-records kunt u schakelen van de weergave Algehele voortgang naar de weergave Voortgang per onderwerp van uw widget. Deze weergave toont de voortgang in de richting van individuele doelen die voor elk onderwerp zijn ingesteld.
Afbeelding: Klik op Voortgang per onderwerp om Gestructureerde, Ongestructureerdeen Gecombineerde voortgang per Onderwerp te bekijken.
|
Opmerking: De widget CPD Tracker toont alleen de onderwerpen waarvoor u records voor professionele ontwikkeling binnen uw huidige doelbereik hebt, of onderwerpen waarvoor u doelen hebt ingesteld. |