Gebruik de widget Mijn leerproces op de pagina Mijn startpagina om uw toegewezen leertrajecten weer te geven en te openen. Klik op een tegel van een leertraject in de widget om een specifiek leertraject te openen, of klik op Alle cursussen bekijken om al uw toegewezen cursussen en/of leertrajecten weer te geven.
De pagina Leertrajecten bevat de volgende informatie:
- De naam en beschrijving van het leertraject
- Een voortgangsbalk die aangeeft hoeveel cursussen u binnen het leertraject hebt voltooid. Cursussen binnen een leertraject worden als voltooid beschouwd nadat u alle vereiste onderwerpen en activiteiten binnen een module hebt bekeken in elke cursus
- De lijst met cursussen waaruit het leertraject bestaat, inclusief de cursustitel, de cursusbeschrijving en een samenvatting van de modules in elke cursus (die rechtstreeks aan de modules is gekoppeld)
- De knop Doorgaan die een rechtstreekse koppeling is naar de eerste niet-voltooide module in het leertraject.
Tip: U hebt alleen toegang tot uw leertrajecten via de widget Mijn leerproces op de pagina Mijn startpagina. Als u na het voltooien van een module binnen een cursus wilt terugkeren naar Leertrajecten, klikt u op Terug naar inhoud in het menu.