-
Leertrajecten en de widget Mijn leerproces
Via de tool Leertrajecten kunnen organisaties meerdere cursussen groeperen en organiseren in een opeenvolgend, makkelijk te volgen programma om specifieke leerdoelen te bereiken voor professionele ontwikkeling en continu leren. Wanneer u door uw organisatie aan een leertraject bent toegewezen, wordt u ingeschreven voor…
-
Uw scores bekijken
Gebruik de tool Scores in de navigatiebalk om uw scores voor opdrachten en testen te controleren. U kunt uw afzonderlijke scores zien en de scoreformule die wordt gebruikt om u te beoordelen. Afhankelijk van de manier waarop uw scores zijn ingesteld, kunt u mogelijk ook opmerkingen en statistieken over de algehele…
-
Groepsvoortgang weergeven met de tool Groepsvoortgang
De tool Groepsvoortgang helpt u bij het volgen van uw voortgang in een cursus door de voltooiing van verschillende voortgangsindicatoren te meten. U kunt de tool Groepsvoortgang gebruiken om uw cursusspecifieke opdrachten en feedback bij te houden. Docenten kunnen de tool Groepsvoortgang gebruiken om uw algehele voortgang…
-
Verdiende beloningen bekijken en delen
U kunt beloningen controleren en delen die zijn toegekend door docenten van een cursus. Beloningen weergeven Verdiende beloningen weergeven Ga naar Beloningen. Klik op Mijn beloningen om de beloningen weer te geven die u al hebt verdiend. Als u de beloningen wilt filteren die worden weergegeven, klikt u op Alle, Badges of…
-
Feedback en rubrics beoordelen
Neem eerst contact op met uw docent om te vragen of de feedback kan worden bekeken. Als uw docent u vertelt dat er feedback beschikbaar is voor de activiteit, kunt u de feedback vanuit de betreffende tool bekijken. Afhankelijk van hoe Brightspace® is geconfigureerd voor uw school, zijn er verschillende manieren waarop u…
-
Toegang tot Leertrajecten vanuit de widget Mijn leerproces
Gebruik de widget Mijn leerproces op de pagina Mijn startpagina om uw toegewezen leertrajecten weer te geven en te openen. Klik op een tegel van een leertraject in de widget om een specifiek leertraject te openen, of klik op Alle cursussen bekijken om al uw toegewezen cursussen en/of leertrajecten weer te geven. De pagina…
-
Nadenken over uw leerproces met de tool Zelfevaluaties
Zelfevaluaties zijn een reeks vragen, vergelijkbaar met tests, die de mogelijkheid bieden om na te denken over uw leren en uw begrip van het lesmateriaal. Antwoorden op zelfevaluaties worden niet beoordeeld; ze zijn bedoeld om uw instructeur te helpen het leren van cursisten en hun cursusmateriaal op informele basis te…