-
Info over Cursusbeheer
Cursusbeheer is een centraal gebied voor toegang tot tools die betrekking hebben op het instellen en beheren van uw cursus. Vanaf hier hebt u toegang tot vele tools om uw cursus soepel te laten verlopen, waaronder: * Cursustools in- en uitschakelen * De naam van cursustools wijzigen * Informatie cursuseditie beheren *…
-
Uw cursus ontwerpen
Een cursus-shell bouwen Gebruik de Cursusbouwer™ om snel en eenvoudig een nieuwe sjabloon te maken, een nieuwe cursuseditie te maken of een bestaande cursuseditie opnieuw aan te bieden. Er zijn verschillende manieren waarop u uw cursus-shell kunt maken: * Een nieuwe sjabloon maken * Een nieuwe cursussjabloon en een nieuwe…
-
Info over Componenten importeren/exporteren/kopiëren
U kunt cursusonderdelen uit uw cursus exporteren, cursusonderdelen in uw cursus importeren of cursusonderdelen uit een andere cursus naar uw cursus kopiëren. Ga hiervoor naar Cursusbeheer en selecteer Componenten importeren/exporteren/kopiëren. Vereisten Het volgende is vereist om Componenten importeren/exporteren/kopiëren…
-
Cursuscomponenten importeren, exporteren of kopiëren
Cursuscomponenten importeren, exporteren of kopiëren U kunt cursuscomponenten importeren, exporteren of kopiëren. Voorbeelden van cursuscomponenten zijn opdrachten, discussieonderwerpen, tests en meer. Raadpleeg Info over Componenten importeren/exporteren/kopiëren voor meer informatie over typen cursuscomponenten en…
-
Widgets toevoegen aan uw startpagina
Widgets toevoegen aan uw startpagina Cursuswidgets kunnen u helpen bij de interactie met uw cursisten door handige tools op de startpagina van uw cursus te plaatsen. De eerste stap is het maken van een op widgets gebaseerde startpagina. Op startpagina's die op widgets zijn gebaseerd, wordt een standaardstartpagina…
-
Info over systeemwidgets
Info over systeemwidgets Brightspace® Core bevat standaard systeemwidgets die zijn ingesteld om verschillende tools in Brightspace® te vertegenwoordigen en u te helpen rechtstreeks vanaf uw startpagina van de cursus of organisatie met verschillende tools in contact te komen. Belangrijk: In de lijst met systeemwidgets…
-
De widget Mijn cursussen gebruiken
In de widget Mijn cursussen op uw startpagina worden cursussen weergegeven met een standaardafbeelding die is toegewezen uit de bibliotheek met gecureerde afbeeldingen. U kunt uit de bibliotheek van D2L® ook een afbeelding selecteren die meer representatief is voor de cursus, of uw eigen afbeelding toevoegen aan de tegel…
-
De widget Updates gebruiken
De widget Updates gebruiken De widget Updates biedt u een snelle manier om alle uitstaande meldingen of taken te bekijken die u mogelijk hebt voor uw cursus. Er worden verschillende updates weergegeven, waaronder ongelezen discussieberichten, nieuwe e-mails en meer. Opmerking: Zie Widgets toevoegen aan uw startpagina voor…
-
Een aangepaste widget maken
Met aangepaste widgets kunt u de functionaliteit van de beschikbare inhoud in uw startpagina's uitbreiden naar uw specifieke organisatie- en cursusbehoeften. U kunt aangepaste HTML-code toevoegen om een breed scala aan widgets te maken. U kunt aangepaste widgets voor uw cursussen maken of aangepaste widgets gebruiken die…
-
Persoonlijke instellingen wijzigen met de widget Mijn instellingen
U kunt uw gebruikersprofiel, accountinstellingen, meldingen en meer wijzigen met de widget Mijn instellingen op de pagina Mijn startpagina. Persoonlijke instellingen wijzigen met de widget Mijn instellingen Klik op de navigatiebalk op Mijn startpagina. Navigeer op de pagina Mijn startpagina naar de widget Mijn…