Informatie
Op 6 april 2022 heeft de Groep Best Practices voor Educatief Ontwerp organiseerde een Escape Room in het Brightspace Community Learning Centre. Met verhalen over onderwaterkoren, geheime boodschappen en vluchten over de hele wereld, hopen we dat je langskomt om te leren en blijft voor het avontuur!
De details
Doe mee aan de eerste online Escape Room van het Brightspace Learning Center. Voltooi 10 uitdagingen om te ontsnappen en verdien onderweg badges om je voortgang te markeren.
Wat is mijn prijs?
Als het je lukt om het einde van de escape room te halen, krijg je toegang tot een enquête waar je je contactgegevens kunt invullen om een uitnodiging voor een webinar te ontvangen. Het webinar zal alleen beschikbaar zijn voor degenen die de escape room voltooien. In het webinar leer je hoe je je eigen escape room kunt maken in je cursussen. Het webinar wordt na sluitingstijd van de Escape Room ingepland en vindt plaats in het najaar.
Hoe kan ik meedoen?
Bezoek de Instructief ontwerp escape room om aan de slag te gaan wanneer het op 6 april 2022 opengaat. Op de homepage vind je instructies over hoe je de escape room kunt betreden. Er zijn 10 uitdagingen in de escape room die je achtereenvolgens moet voltooien om het einde te bereiken. Naar schatting duurt het 90 minuten om de escape room te voltooien, maar het hoeft niet in één keer te worden voltooid.
Hoewel de escape room is ontworpen om asynchroon te worden voltooid, waren er drie live-sessies beschikbaar waarbij je de escape room via Zoom kon voltooien met een instructional designer van D2L. Bekijk de On Demand-versie die hier beschikbaar is:
Wie kan deelnemen?
Als je Brightspace-cursussen bouwt of beheert in je organisatie en een Community-account hebt met een e-mailadres dat aan je organisatie is gekoppeld, heb je toegang tot het Learning Center en kun je deelnemen aan deze speurtocht.
Wat als ik de deadline heb gemist?
We zullen een video-walkthrough plaatsen van de oplossing voor de escape room. Het volledige webinar met een volledige uitleg over hoe de escape room is gemaakt en aanvullende ideeën voor het maken van een escape room zal echter alleen beschikbaar zijn voor degenen die de escape room voltooien.
Wat als ik hulp nodig heb?
Als je geen toegang hebt tot het Learning Center of ondersteuning van de Brightspace Community nodig hebt, neem dan contact op met het Community-team van brightspacecommunity@d2l.com om je voor te bereiden op deze Instructional Design Escape Room.
Houd de Instructional Design Best Practices Community-groep in de gaten voor meer details in de komende weken, en zet je denkpet op! Eenmaal in de Escape Room zie je hints op je homepage verschijnen naarmate je verder komt, dus als je vastloopt, ga dan terug naar je homepage voor meer hulp.
Toegang tot de cursus
📝 Je moet een Brightspace-klant zijn en aangemeld bij de nieuwe Single Sign On voor Community Om toegang te krijgen tot deze bron
Beschikbare talen: Engels