Elke maand, als er nieuwe release notes worden gepubliceerd, wordt een discussiethread met Release note-updates bijgewerkt in de Brightspace® Community. U kunt zich op deze discussiethread abonneren, zodat u een melding krijgt wanneer er nieuwe release notes beschikbaar zijn.
We horen graag van u en we moedigen u aan om aan de discussie deel te nemen. Laat gerust een opmerking of vraag achter in deze discussiethread en help ons de manier waarop de wereld leert te transformeren!
Werk uw profielinstellingen bij zodat u de meldingen ontvangt
- Klik op uw profielafbeelding op de minibalk
Afbeelding: profielafbeelding op de minibalk. - Klik op Account- en privacy-instellingen.
Afbeelding: het eerste item in het menu Profiel is de optie Account- en privacy-instellingen. - Klik op Meldingsvoorkeuren.
- Klik om op de hoogte te worden gesteld via e-mail (eerste selectievakje) of via een pop-up (tweede selectievakje) voor de meldingen die u aangeeft, waaronder:
- Stuur mij een melding wanneer mensen reageren op mijn discussies
- Stuur mij een melding wanneer mensen reageren op mijn favorieten
- Stuur mij een melding wanneer mensen reageren op discussies waaraan ik heb deelgenomen
Afbeelding: meldingsopties met betrekking tot discussies.
Opmerking: de lijst met meldingsopties bevat meer dan alleen uw favoriete discussies; controleer de volledige lijst om er zeker van te zijn dat u op de hoogte bent van alle meldingsopties die voor u beschikbaar zijn. - Klik op Algemene voorkeuren opslaan.
Abonneren op de discussie Release note-updates
-
Meld u aan bij de Brightspace® Community.
-
Ga naar de discussiepagina Release note-updates van de Brightspace® Community.
Opmerking: u kunt ook zoeken naar Release note-updates om deze discussiethread te vinden. -
Klik op het lintpictogram om de discussie bij uw favorieten te zetten (u hierop te abonneren).
Afbeelding: het lintpictogram voor de Release note-updates-thread.
Een opmerking plaatsen
-
Blader naar de onderkant van de pagina met het discussiebericht en typ uw opmerking onder Een opmerking plaatsen.
Afbeelding: het gedeelte Een opmerking plaatsen. -
Klik op Opmerking plaatsen.
Uw opmerking of vraag wordt toegevoegd aan de discussiethread.