-
Machtigingen voor bestanden beheren
Instelling Verwacht gedrag Bestandenlijst bekijkenVan toepassing zijnde type organisatie-eenheden: Alle Hiermee kunnen gebruikers: De pagina Bestanden beheren openen Gebruikers zien: De koppeling Bestanden beheren op de pagina Cursusbeheer of de widget Cursusbeheer Wanneer toegepast op de organisatie, wordt de koppeling…
-
Locatiemachtigingen
Instelling Verwacht gedrag Locaties beherenVan toepassing zijnde type organisatie-eenheid: Alle Hiermee kunnen gebruikers: De tool Locaties openen Indelingen maken, kopiëren, bewerken en toevoegen en de actieve en inactieve status instellen op locaties Gebruikers zien: De koppeling Locaties op de navigatiebalk Een Locaties…
-
Beheermachtigingen voor de aanmeldingspagina
Instelling Verwacht gedrag Aanmeldingspagina beherenVan toepassing zijnde type organisatie-eenheid: Organisatie Hiermee kunnen gebruikers: aanmeldingspagina bewerken Gebruikers zien: De koppeling Beheer aanmeldingspagina in het menu Beheertools Ook vereist: n.v.t.
-
Machtigingen voor media-integratie
InstellingVerwacht gedrag Zoeken op YouTube Van toepassing zijnde type organisatie-eenheid: Alle Hiermee kunnen gebruikers: YouTube-video's zoeken en uploaden vanuit het dialoogvenster Insert Stuff® in Brightspace® Editor Gebruikers zien: de YouTube-koppeling in het dialoogvenster Insert Stuff® in Brightspace® Editor Ook…
-
Metadata-machtigingen
Instelling Verwacht gedrag Metadata weergevenVan toepassing zijnde type organisatie-eenheid: Alle Hiermee kunnen gebruikers: Metadata weergeven voor onderwerpen en modules in cursusinhoud en voor bestanden in de Brightspace®-cursusopslagplaats Gebruikers zien: Het pictogram Metadata bewerken in inhoudsmodules en…
-
Machtigingen voor Mijn organisatie-eenheden
Instelling Verwacht gedrag Zie de tool Mijn organisatie-eenheden Van toepassing zijnde type organisatie-eenheid: alle Hiermee kunnen gebruikers: Door organisatie-eenheden navigeren via de widget Mijn organisatie-eenheden Gebruikers zien: de widget Mijn organisatie-eenheden op Mijn startpagina of de startpagina van een…
-
Machtigingen voor Uitbreidbaarheid beheren
Machtigingen voor Uitbreidbaarheid beheren Instelling Verwacht gedrag Kan API-toepassingen beherenVan toepassing zijnde type organisatie-eenheid: Organisatie Gebruikers kunnen: API-toepassingen in Brightspace® maken en beheren Gebruikers zien: De tabbladen Autorisatie id-sleutel en OAuth 2.0 in Uitbreidbaarheid beheren,…
-
Machtigingen voor Lumi Chat
Instelling Verwacht gedrag Zie de widget Ondersteuning voor eindgebruikersVan toepassing zijnde type organisatie-eenheid: Organisatie Hiermee kunnen gebruikers: toegang krijgen tot Lumi Chat in Brightspace® Gebruikers zien: koppeling en pop-upvenster Help opvragen in Brightspace® Ook vereist: n.v.t.
-
Machtigingen voor mediabibliotheek
Machtigingen voor mediabibliotheek InstellingVerwacht gedrag Inhoudservice > Heeft toegang tot de beheertool voor Mediabibliotheek Opmerking: Dit wordt automatisch toegekend voor alle rollen die al beschikken over de machtiging Kan objecten beheren. Van toepassing zijnde type organisatie-eenheid: Alle Hiermee kunnen…
-
Machtigingen voor het Beheerdersdashboard en Cursusgroepen
Instelling Verwacht gedrag Beheerdersdashboard > Rechtstreekse rapporten beherenVan toepassing zijnde type organisatie-eenheid: Organisatie Hiermee kunnen gebruikers: de tool Beheerdersdashboard gebruiken, inschrijvingen voor cursussen weergeven, de voltooiingsstatus van de cursus en waarschuwingen over achterstallige…