Video Note is een fantastische manier om te communiceren en gepersonaliseerde berichten toe te voegen aan de studenten in uw Brightspace-leeromgeving. Wil je Video Note opnemen in je cursus, maar weet je niet zeker waar je moet beginnen?
We zijn vereerd om samen te werken met Clea Mahoney, Instructional Technologist en Adjunct Faculty aan de New York University, om u deze 3 nieuwe videodemonstraties te bieden om u te laten zien hoe snel en gemakkelijk het is om aan de slag te gaan met Video Note.
In drie videoclips in interviewstijl legt Clea uit hoe ze Video Note verwerkt in aankondigingen, discussies en opdrachten.
Informatie over video
Video Note is een tool die in de hele Brightspace-leeromgeving kan worden gebruikt om korte video-opnamen te maken.
Cursusleiders hebben toegang tot Videonotitie vanuit de volgende opties: Inhoud, Discussies, Mededelingen en tijdens het geven van feedback in Brightspace-opdrachten.
Videonotitie inschakelen
De tool Videonotitie moet zijn ingeschakeld door een beheerder van uw organisatie. Als Video Note beschikbaar is voor uw organisatie, kan deze worden in- of uitgeschakeld onder Beheertools > Organisatietools. De Video Capture-tool moet ook zijn ingeschakeld om video's op te nemen.
gerelateerde inhoud
We hebben in dit artikel enkele bronnen opgenomen om u op weg te helpen met Video Opmerking:
Kennismakingsenquête
Naast het demonstreren van haar Video Note-vaardigheden, heeft Clea ook een extra bron aangeboden om hier in de Brightspace-community te delen. Deze bron is een Kennismaking met uw enquête gemaakt door Michelle Pacansky-Brock, een opvoeder en pleitbezorger voor het humaniseren van online leren.
De link die we hebben gedeeld, bevat een invulbaar Google-formulier dat studenten kunnen invullen voordat ze aan een cursus beginnen. In het bijzonder wordt studenten in het Google-formulier gevraagd: "Ik kan je dit semester feedback geven in spraak of video. Hoe klinkt dat voor jou?" Leerlingen kunnen dan reageren met "dat lijkt me geweldig!" of "bedankt voor het vragen. Ik geef de voorkeur aan schriftelijke feedback".
Toegang tot de cursus
📝 Je moet zijn aangemeld bij de nieuwe Single Sign On voor Community Om toegang te krijgen tot deze bron
Beschikbare talen: Engels