-
Info over systeemwidgets
Info over systeemwidgets Brightspace® Core bevat standaard systeemwidgets die zijn ingesteld om verschillende tools in Brightspace® te vertegenwoordigen en u te helpen rechtstreeks vanaf uw startpagina van de cursus of organisatie met verschillende tools in contact te komen. Belangrijk: In de lijst met systeemwidgets…
-
De widget Activiteitenfeed instellen en publiceren
De Activiteitenfeed-widget is een startpagina-widget van de cursus die een centrale locatie biedt voor u en uw cursisten om berichten te plaatsen die zichtbaar zijn voor de hele groep. U kunt bijvoorbeeld herinneringen plaatsen over aanstaande opdrachten en koppelingen naar cursusmateriaal. Vereisten Als u Activiteitenfeed…
-
Opdrachten publiceren met behulp van de widget Activiteitenfeed
Een publicatie van een opdracht maken met behulp van Activiteitenfeed Maak publicaties over opdrachten om cursisten te herinneren aan en te informeren over aankomende uiterste datums, opdrachtinstructies en aanvullende bronnen. Een publicatie van een opdracht maken Klik op Een publicatie maken in de widget Activiteitenfeed…
-
Opmerkingen over publicaties in Activiteitenfeeds beheren
Instructeurs kunnen voor studenten instellen of zij commentaar mogen geven over publicaties van Activiteitenfeeds. De opmerkingen kunnen worden in- of uitgeschakeld voor de hele feed of voor afzonderlijke publicaties. Commentaar geven op publicaties in Activiteitenfeed Geef commentaar op publicaties van Activiteitenfeeds…
-
Info over widget voor maken van cursussen
De widget Cursus maken biedt gebruikers een vereenvoudigde optie om snel cursussen te maken zonder toegang tot de tool Cursusbeheer. Met deze widget kunnen instructeurs en andere niet-administratieve rollen snel een nieuwe cursus maken die rechtstreeks vanaf de startpagina van hun organisatie wordt aangeboden. Als…
-
Een cursus maken in de widget Cursus maken
Als u over de vereiste machtiging beschikt, kunt u snel en eenvoudig een nieuwe cursuseditie maken via de widget Cursus maken op de startpagina van uw organisatie. Een cursus maken in de widget Cursus maken Klik op Cursus maken in de widget Cursus maken. Afbeelding: De widget Cursus maken. Toewijzen van een cursusnaam…
-
De widget Mijn cursussen gebruiken
In de widget Mijn cursussen op uw startpagina worden cursussen weergegeven met een standaardafbeelding die is toegewezen uit de bibliotheek met gecureerde afbeeldingen. U kunt uit de bibliotheek van D2L® ook een afbeelding selecteren die meer representatief is voor de cursus, of uw eigen afbeelding toevoegen aan de tegel…
-
Persoonlijke instellingen wijzigen met de widget Mijn instellingen
U kunt uw gebruikersprofiel, accountinstellingen, meldingen en meer wijzigen met de widget Mijn instellingen op de pagina Mijn startpagina. Persoonlijke instellingen wijzigen met de widget Mijn instellingen Klik op de navigatiebalk op Mijn startpagina. Navigeer op de pagina Mijn startpagina naar de widget Mijn…
-
Tabbladen voor het groeperen van cursussen weergeven in de widget Mijn cursussen
De widget Mijn cursussen kan tabbladen weergeven waarop cursussen zijn gesorteerd op semesternaam, afdeling of rol onder de cursusnaam. Tabbladen voor het groeperen van cursussen weergeven Navigeer op de pagina Mijn startpagina of Startpagina van de cursus naar de widget Mijn cursussen. Ga naar het contextmenu van Mijn…
-
De widget Updates gebruiken
De widget Updates gebruiken De widget Updates biedt u een snelle manier om alle uitstaande meldingen of taken te bekijken die u mogelijk hebt voor uw cursus. Er worden verschillende updates weergegeven, waaronder ongelezen discussieberichten, nieuwe e-mails en meer. Opmerking: Zie Widgets toevoegen aan uw startpagina voor…